O firmie

Biuro księgowe BRDC powstało w marcu 2012 roku. W tym czasie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wymagany był Certyfikat Ministerstwa Finansów, który Właścicielka Biura zdobyła 24 lutego 2012 roku. Początkowo jednoosobowa działalność, wkrótce przekształciła się w wieloosobowy zespół specjalistów ds. księgowosci oraz kadr i płac. Od początku działalności naszym priorytetem jest zadowolenie i bezpieczeństwo księgowo-podatkowe naszych Klientów. 

Najczęściej spotykamy sie z naszymi przyszłymi Klientami już na etapie zakładania firmy. Pomagamy w rejestracji działalności w odpowiednim Urzędzie, w zgłoszeniu do ZUS właściciela i jego pracowników, a także w wyborze najkorzystniejszej dla Klienta formy opodatkowania. Informujemy też, jakie w ramach danego rodzaju działalności są możliwości zaliczania określonych wydatków do kosztów podatkowych, tak  aby Klient miał jak najmniejsze zobowiązania z tytułu podatku dochodowego do Urzędu Skarbowego. Pomagamy wybrać odpowiedni rodzaj zgłoszenia do ZUS, tak aby Klient skorzystał z wszystkich przysługujących mu preferencji w zakresie składek do ZUS.

W ramach stałej współpracy pomagamy naszym klientom we wszystkich sprawach związanych z księgowością, ZUS i Urzędem Skarbowym. Przesyłamy wszystkie wymagane przepisami deklaracje i zgłoszenia - pilnując obowiązujących terminów ustawowych. Nasi stali klienci otrzymują od nas informacje o zmieniających się przepisach podatkowych i tych, które dotyczą prowadzonej przez nich działalności. W ramach comiesięcznego abonamentu, oferujemy też stały dostęp do dokumentów księgowych w Panelu Klienta Saldeo (dokumenty w formie pdf). Aktywnie pomagamy w uzyskaniu wsparcia z ogłoszonych Tarcz Antykryzysowych - informujemy o dostępnych formach pomocy i pomagamy zainteresowanym w składaniu wniosków do odpowiednich Urzędów.

Naszymi Klientami są jednoosobowe działalności gospodarcze, małe spółki a także Fundacje i Stowarzyszenia.

Nasze biuro rachunkowe mieści się na ul. Pileckiego 110/75, w Warszawie, na Ursynowie. Dysponujemy osobnym gabinetem do spotkań z klientami, aby każdy Klient czuł się u nas komfortowo omawiając sprawy związane ze swoimi finansami.

Jeśli chodzi o kontakt z biurem: możliwe jest spotkanie w biurze, kontakt telefoniczny lub poprzez Google-Meet w formie wideo-spotkania. Dokumenty można przekazywać do nas na bieżąco elektronicznie poprzez Aplikację Saldeo, przesłać pocztą, kurierem lub dostarczyc osobiście.  

Zapraszamy do kontaktu!

BRDC Agnieszka Orłowska-Radziwiłł
ul. rtm. Witolda Pileckiego 110 lok. 75
02-781 Warszawa

Kontakt
email: biuro@brdc.pl
tel. kom.:+ 48 660 448 045
tel. kom.:+ 48 608 564 618

© brdc.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone